czwartek, 4 października 2012

Wyniki Candy!

Witajcie!

Nadszedł w końcu czas rozstrzygnąć moje pierwsze Candy. Bardzo dziękuję wam za liczny udział i za piękne komentarze na temat jesieni, które chętnie czytałam. Większość osób spełniło warunki udziału.

Jednak nie wybrałam osoby sama, do pomocy poprosiłam Tygrysa :)


Na początku sprawdził czy warunki udziału zostały spełnione.



Następnie zabrał się do losowania(Tu chciałam wtrącić, że Tygrys widząc miękki kocyk uwalił się i stwierdził, że to dobra pora na drzemkę i głaskanie).





Aby jednak przekonać go do wyboru zwyciężczyni karteczki zawinęłam w folię bąbelkową, gdyż uwielbia on wszystko co szeleści :)

Niucha, niucha...


W końcu dorwał! :D


Chwile potarmosił...


Tak, więc zwycięzcą jest...



VIVIEN! Proszę o adres do wysyłki przesłać na e-mail: 

justynaadrian@gmail.com

Wszyscy, którzy nie zostali wylosowani niech się nie martwią bo...

Szykuję już kolejne Candy, także zapraszam :) 
Pozdrawiam serdecznie :)








15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe losowanie, super oglądało się relację :-) Gratuluję Zwyciężczyni, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tygrys jest mega wspaniałą maszyną losującą!!! Po prostu mnie rozbroił totalnie:))) Pomiziaj go ode mnie po tym słodziutkim pyniolku:)


    Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tygrys pomiziany :D On jednak nigdy nie ma dość :)

      Usuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcy i dziękuję za zabawę. Kociak pierwsza klasa. ;)

    Zapraszam na moje konkursy:
    http://my-shinning.blogspot.com/2012/10/konkurs-mikoajek.html
    http://my-candys.blogspot.com/2012/10/konkurs-na-mikoajki.html

    Alicja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, Vivian :)

    A Tygrys jest gwiazdą. Pomyśl, Justynka, czyby Go nie wynajmować do losować na innych blogach. Ja chętnie wynajmę ;)))

    OdpowiedzUsuń