piątek, 19 października 2012

Trochę tego i trochę tamtego.

Witajcie!

Aż trudno uwierzyć, że nie pisałam już tydzień. Niestety natłok pracy zawodowej kompletnie zabiera mi czas. Do tego rozchorowałam się okropnie. Jednak kilka zaczętych dzieł postaram się skończyć jak tylko będę mieć więcej wolnego czasu i lepiej się poczuję. 

Tymczasem pokażę wam kilka rzeczy zrobionych przeze mnie.

 Tę bransoletkę zrobiłam na zamówienie dla pewnej Pani. Jest ona inną wersją fantazyjnej bransoletki, którą pokazywałam w jednym z poprzednich postów. Miał zostać zawijas na środku, ale wyglądać nieco bardziej jak pączek róży. Zrobiłam, więc tak, żeby był bardziej wypukły:



Teraz moja bransoletka :) Bardzo ją lubię bo jest delikatna i ładnie wygląda na ręku:




 Na koniec broszka z filcu robiona metodą filcowania na sucho. Rzadko stosuję tą metodę, ponieważ jest bardziej czasochłonna a do tego więcej wełny się zużywa niż przy filcowaniu na mokro. Nie mniej, można bardziej "poszaleć" przy doborze kształtów :)




Dostałam ostatnio wyróżnienie od najra-art. Bardzo dziękuję! Jest mi niezmiernie miło. Powinnam przekazać wyróżnienie dalej, ale nagnę trochę zasady. 

Zamiast wyróżniać kolejne osoby powiem tylko, że dziękuję moim komentatorom i to dla nich jest to wyróżnienie. Na początku myślałam, że nikt do mnie nie będzie zaglądał a tu takie zaskoczenie. Dziękuję jeszcze raz :)


 To by było na tyle. Witam wszystkie nowe obserwatorki. Wszystkich podglądaczy zapraszam do komentowania. Chętnie obejrzę wasze prace.

Pozdrawiam!




8 komentarzy:

  1. Bransoletki są bardzo ładne i oryginalne. Filcowa broszka też się pięknie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bransoletki, a broszka jest przecudna! Ja obecnie nie pracuję, ale ostatnio nie mam czasu na nic, a przede mną tyle do zrobienia :( Kuruj się kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bransoletka na zamówienie mi się kojarzy trochę na ludowo. Bardzo mi się podoba!

    ....o rany, ale ten kwiatek jest fajny! Taka mała wiosna w zimie:) Uważam, że by z niego była przepiękna broszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś filcowałam tylko na sucho, teraz raczej tylko na mokro. Lubię takie różne kwiatki :) Co do bransoletki to w sumie masz rację, nie pomyślałam o tym.

      Usuń
  4. W tej pierwszej elegancko są dobrane kolory. Zawijas wygląda bardzo "różowo" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletki przecudne, ale pierwsza podoba mi się najbardziej :)
    Ja jestem zielona z filcowania :P
    Pozdrawiam z rana ;)

    OdpowiedzUsuń