poniedziałek, 1 października 2012

Nowy komplet w barwach jesieni

Witajcie!

Poczyniłam nowy komplet, którym chciałabym wam się pochwalić. Tematyka i kolorystyka znowu jesienna, ale podoba mi się.




Co myślicie? 

Mam jeszcze do sprzedania bransoletkę JAPAN STYLE w cenie 8zł, jeśli któraś z was lubi ten styl i chciałaby wejść w jej posiadanie proszę pozostawić informację w komentarzu :) Bransoletka oczywiście jest nowa.


I na koniec obiecany Tygrys w czapeczce. Na specjalne życzenie ToTylkoJa. Czapka jednak okazała się dużo mniejsza niż mi się wydawało, tak więc można się śmiać :)

Na początku protestował, gdy mu powiedziałam, że zobaczy go Panna Miau.

"Chyba nie chcesz mnie w to ubrać?"

Jednak później dał się namówić.


Na koniec z godnością rozłożył się w oczekiwaniu na reakcję dostojnej kocicy.


Przypominam, że do jutra można zapisywać się na moje Candy (baner w lewym górnym rogu bloga).

Witam nowe obserwatorki i pozdrawiam wszystkich!








9 komentarzy:

  1. Śliczny komplet. Twoja jesienna kolorystyka coraz bardziej przypada mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, chociaż wcześniej jakoś nie używałam tych kolorów :)

      Usuń
  2. słodziutki maluszek!!!.......Wyraźnie się uśmiecha na tym foto w czapeczce:)))

    Dostojnej kocicy bardzo się podoba:)

    komplecik fajowy! Bardzo fajny pomysł z obwódkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli można powiedzieć, że ich internetowa znajomość kwitnie :)

      Usuń
  3. Świetne kolory! Bardzo energetyczne :)
    I czapeczka gustowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły pomysł na stworzenie kasztanów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, takie intensywne, dodające energii. :D

    OdpowiedzUsuń