piątek, 12 października 2012

Liście złote...

Witam was wszystkie!

Wczoraj była piękna pogoda. Czuło się tą Polską złotą jesień. Ciepło było jak późnym latem. Postanowiłam więc popstrykać kilka zdjęć co by uwiecznić złoto - czerwone liście i nie tylko.



Pamiętacie turkusową bransoletkę, którą zrobiłam jakiś czas temu? Uznałam ostatnio, że zdjęcia nie oddają jej pięknego turkusowego koloru, więc zrobiłam nowe. W świetle słonecznym wygląda o wiele lepiej. No i dorobiłam do niej kolczyki. 


Uwielbiam ten kolor wełny. Żałuję, że nie dużo jej kupiłam, ale przy następnym zamówieniu na pewno kupię więcej :) 

Przygotowuje się już do zimowych korali, kolczyków, bransoletek, kompletów itp. Kilka wzorów mam już przygotowanych. Mam nadzieję, że znajdę w końcu czas, żeby usiąść i wytworzyć więcej.

Pozdrawiam was serdecznie!
 


10 komentarzy:

  1. Hej! Jasne, nazwa często jest adekwatna do wielu prac,z którymi nie do końca wiadomo, jak zaszufladkować czy nazwać :-) Miło mi, że moja hybryda się podoba. A tu widzę mój ulubiony niebieski, tak, kupuj więcej wełny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :-) Czekam na resztę twoich wytworów:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i komplecik też cudny :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do udziału w rozdaniu na http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html. Do wygrania niesamowite kolczyki converse!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka i kolczyki są śliczne. Kolor bardzo mi się podoba. Wykonanie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, piękne kolory. Złota, polska jesień. Zapraszam serdecznie do mnie na wymiankę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny zestaw. Kocham niebieski :))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieski to zaiste smerfastyczny kolor :) świetny komplet :)

    A propo ciepłej jesieni to weekend ma być podobno baardzo słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym Cię zaprosić do mnie na bloga po wyróżnienie które Ci przyznałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny komplet w moim ulubionym kolorze!

    OdpowiedzUsuń