poniedziałek, 22 października 2012

Kilka nowości...ludowo i miętowo

Witam was w ten zamglony poniedziałek!

Jak pisałam wcześniej dziś powstało kilka nowości. Jestem zadowolona z dzisiejszej pracy. A o to efekty:

Na ludowo. Ostatnio podoba mi się to zestawienie kolorów. Korale i kolczyki.





Miętowa bransoletka z zawieszką. 



Na koniec kolia - naszyjnik - jak zwał tak zwał. Zgadniecie z czego zrobione są te kółka :) ? Owinięte są satynową wstążką... 


No to pokazałam! W następnym poście kolejne moje wytwory :)

Pozdrawiam!







17 komentarzy:

  1. Ta bransoletka miętowa z zawieszką jest CUDOWNA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...szczerze to pozytywnie zaskoczyłam się efektem dobranych kolorów :)

      Usuń
  2. Mi również podoba się bardzo miętowa bransoletka. Świetne kolory w niej zastosowałaś. Kółeczka owinięte wstążką są bardzo dobrym pomysłem i prezentują się ładnie. Ja także lubię zestawienie kolorów na ludowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzieś czytałam, że miętowe kolory wychodzą z mody...ja się nie zgadzam :) Zresztą ja za modą nie pędzę.

      Usuń
    2. Przyłączam się do niepędzenia za modą! :) Się liczy się ubrać, jak się lubi!!!:))

      Usuń
  3. Bardzo fajne kolory ludowego zestawu! Myślę, że kółka są wycięte z plastikowych butelek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie to :) Podpowiem, że to coś nieco cięższego.

      Usuń
    2. Wiem!!! Uszczelki metalowe? :)

      Usuń
    3. Nooo to są takie podkładki pod śrubki :)

      Usuń
  4. Miętowa bransoletka jest piękna. Uwielbiam taki kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy zestaw jest rewelacyjny,zdecydowanie moje kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci się udało tym razem dobrać kolory, idealna harmonia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie tu nie było a tu tyle wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszyły ci świetnie. Rzeczywiście te kolorki pasują do siebie :)

    OdpowiedzUsuń