poniedziałek, 29 października 2012

Jeszcze trochę jesieni.

Witajcie!

Chociaż zima zbliża się wielkimi krokami a jej mroźny oddech czuć już co rano postanowiłam nie wypuszczać jeszcze jesieni z moich prac i stworzyć coś iście jesiennego.

Oczywiście, jak to u mnie króluje filc.

Naszyjnik z kulek filcowych i listków wyciętych z arkuszy filcu. Na szyi wygląda rewelacyjnie :)


Oraz komplet bordowo - siwo- czarny. 


Jak wiecie coraz szybciej robi się ciemno, więc coraz trudniej o ładne zdjęcia oddające w pełni kolorystykę. 
Mam nadzieję, że podobają wam się te prace :)

Ah, zauważyłam, że wiele z was chwali się (lub żali) śniegiem za oknem. U mnie słońce świeci, opadów brak, ale mroźno jak nie wiem. Ja jednak nie narzekam, bo nie przepadam za śniegiem. Na szczęście do Szczecina śnieg dociera najpóźniej :)




12 komentarzy:

  1. Śliczne prace i zdjęcia łądnie wyszły. Też mam ostatnio problem z robieniem ładnych zdjęć. U mnie właśnie sypie śniegiem. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne a te pierwsze korale super oryginalne!... a ja właśnie pruję stare swetrzysko w poszukiwaniu żółtej włóczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulala a co z tej włóczki będziesz robić? :)

      Usuń
    2. Chyba zacznę kolejny sweter albo sukienkę jeśli mnie dopadnie wena twórcza:))...a może swetro sukienkę?:)

      Usuń
    3. Ja widzę sweter z dużymi czarnymi guzikami :D Tak jakoś przyszło mi na myśl.

      Usuń
  3. Korale jesienne są śliczne. Mają piękne kolory.
    Komplecik bordowo-siwo-czarny również przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne liście, u Nas dziś śnieżyca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik z liściami super :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze są ciekawe, ale trudno mi sobie wyobrazić chodzenie w nim po ulicy, bardziej jako jesienną ozdobę :). W drugim zaś faktycznie kolory trochę bure wyszły...

    OdpowiedzUsuń