środa, 12 września 2012

Tutorial - Jak zrobić kokardkę

Witajcie!

Z pewnością nie raz korzystacie z tutoriali. Chciałabym pokazać wam bardzo szybki i prosty sposób na wykonanie kokardki. Myślę, że się przyda.

Potrzebny nam będzie najzwyklejszy w świecie widelec i tasiemka :)






Po wykonaniu pierwszych trzech kroków (nie komentowałam, ponieważ myślę, że wszystko oddają obrazki) odwracamy widelec i ściągamy dwa końce tasiemki. Zaiwązujemy mocno i już :)


Ściągamy z widelca i docinamy według uznania.


Jeśli chcecie możecie kopiować ten tutorial i wklejać gdziekolwiek, tylko podpiszcie skąd go macie ;)

Zapraszam powtórnie na moje Candy.

Pozdrowionka!

4 komentarze:

  1. Genialne!! Przyda mi się bardzo ten tutorial dla moich szydełkowych stworzonek:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie niesamowite jest to jak można używać zwykłe z pozoru rzeczy nie do tego do czego są przeznaczone :)

      Usuń
  2. Rewelacja!!!Na pewno kiedyś to wykorzystam:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już wykorzystałam i wreszcie wychodzi wszystko równiutko :D dzięki

    OdpowiedzUsuń