poniedziałek, 17 września 2012

Nowe filcowe broszki :)

Witajcie!

Kiedyś pokazywałam już kilka broszek. Dziś kolejna partia filcowych kwiatów :) Są lilie, słoneczniki, róże, maki i bliżej nieokreślone kwiaty.



Dostałam też słodkie wyróżnienie od Ani. Bardzo dziękuję kochana. Ostatnio już jedno otrzymałam i wymieniałam blogi. Może zamiast tego wysyłam szeroki uśmiech do dziewczyn, które poznałam w blogowym świecie dość niedawno, ale bardzo je polubiłam.
To Ot Kot oraz ToTylkoJa. Mam nadzieję, że wybaczycie to nagięcie zasad :D

Chciałabym też oznajmić wszem i wobec, że biorę udział w jesiennym wyzwaniu u Wioletki. Jeśli będziecie miały ochotę możecie na mnie głosować. W konkursie bierze udział moja praca z ostatniego posta czyli ta:



Witam w gronie obserwatorów koleżankę zza granicy a dokładnie z Serbii.

Eva, thanks for visiting me!

Pozdrawiam was wszystkie!


9 komentarzy:

  1. Ja do Ciebie też się uśmiecham szeroko i czuję się bardzo, ale to bardzo miło wyróżniona:))

    Świetne te kwiatki. Najbardziej mi się podoba ten żółty słonecznikowy taki po prawo w prawie górnym rzędzie i ten niebiesko pomarańczowy z serduszkowatymi listkami i ten koniczynkowy też jest fajowy:))

    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię filcowe słoneczniki. Świetnie wyglądają :)

      Usuń
  2. Ajajaj! Zobaczyłam na liście blogów to kolorowe zdjęcie i mordka mi się ucieszyła :) Przybiegłam zobaczyć z bliska, a tu ucieszyła się jeszcze bardziej, bo widzę Uśmiechowe Wyróżnienie :))) Dzięki wielkie. Oczywiście odwzajemniam uśmiech z całych sił :)))

    Moim faworytem jest ten czerwony, który przypomina mak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mak to tez mój zdecydowany faworyt, ale przyznam szczerze, że tak te kwiatki lubię, że mogłabym patrzeć na nie godzinami :) To chyba przez te kolory i różnorodność.

      Usuń
  3. Śliczne :) Najbardziej mi się podoba ta taka różyczka (?) czerwono-szara :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super komplecik śliczne kolorki iście jesienne:) dziękuje za udział w wyzwaniu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń