niedziela, 2 września 2012

Moje pierwsze Candy :)

Witam was serdecznie!

Kilka dni temu zapowiadałam, że zorganizuję Candy. Nie dość, że o dziwo udało mi się jedno wygrać to do tego mam już 11 obserwatorów a licznik odwiedzających co dzień przyspiesza.

Więc zapraszam na moją pierwszą słodką rozdawajkę!


O to banerek do pobrania:


Zasady ogólnie znane, ale dla przypomnienia:

1. Zostaw komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie. W komentarzu pozotaw proszę również adres do swojego bloga w celu szybszej weryfikacji.

2. Umieść podlinkowany baner na swoim blogu.

3. W zabawie mogą wziąc udział wszyscy. Osoby nie blogujące proszę o zostawienie e-maila.

4. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz moim obserwatorem, ale nie jest to warunek konieczny.

5. Aby zabawa się odbyła musi podpisać się conajmniej 10 osób.

6. Zapisy trwają do 02.10.2012

7. W komantarzu napisz za co lubisz bądź nie lubisz jesieni. Ze względu na nasze prawo jestem zmuszona wybrać ;) jedną osobę, do której powędruje nagroda.


Myślę, że zasady są jasne :) A teraz co można zdobyć:

*Komplet bransoletka + kolczyki czerwono szare.
*Kolczyki w odcieniach brązu co by przywitać jesień.
*Tęczowe kolczyki, żeby nie było smutno, że za oknem już coraz zimniej :)
*Oczywiście dorzucę trochę słodkości. Nie zabraknie też herbatki.
*Jeśli starczy mi czasu dołożę małą niespodziankę.


Na koniec jeszcze jedno zdjęcie poglądowe:




Mam nadzieję, że znajdą się chętne osoby. Pozdrawiam najserdeczniej!


37 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza ?! Lubię jesień za rześki powiew wiatru po upalnym lecie, wrzosy na leśnych polanach i owoce - we wszystkich kolorach tęczy :-)) Pozdrawiam serdecznie otomojabajka.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności. Z wielką chęcią je przygarnę, bardzo mi się podobają. Ja uwielbiam jesień. Liście na drzewach są kolorowe. Uwielbiam tarzać się w kupkach liści : )
    Miłej niedzieli Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zapisuję z przyjemnością, jesień to piękna pora roku, lubię ją za kolory i zapach szarlotki:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecna! :) Komplet czerwono-szary jest super, ale mam dylemat, czy tęczowe kolczyki podobają mi się bardziej, czy tak samo ;)
    Ja jesień uwielbiam przede wszystkim za światło - o tej porze roku jest szczególne - złote, lekko przydymione, ciepłe... Lubię też szelest liści pod nogami i ich wilgotny zapach, lubię lasy, które mają wówczas piękne barwy i lubię tę porę, kiedy już wszystkie liście opadną, a na jabłonkach zostają czerwone owoce. I lubię czas, kiedy plucha zagania do domu do ciepłej herbaty i robótek :)

    Pozdrawiam ciepło.
    M.
    Aha! zapomniałabym... banerek tutaj http://chatazodzysku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja się chętnie zapiszę :) Jesień uwielbiam ale taką złotą jesień, za kolory, za wspomnienia które tą porą roku szczególnie wracają, za te długie wieczory ;) Banerek już umieszczam na blogu http://najra-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się! :) banerek zaraz dodam,na Twoje pytanko odpowiedziałam u siebie w komentarzu,ale napiszę jeszcze tutaj:)Większość przydasiów zamawiam na beads.pl tam są całkiem tanie rzeczy bazy do bransoletek itd. :)Hmm.. w jesieni najbardziej lubię Halloween :DD Szczerze powiedziawszy nie przepadam za jesienią,bo kojarzy mi się to z zakończeniem wakacji i rozpoczynającą się szkołą..Według mnie jest to najgorsza pora roku ponieważ jest tak szaro,ponuro,pochmurnie i deszczowowo.Ta pora roku nie ma w sobie nicszczególnie fajnego tak jak pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem dwunastym obserwatorem:))) Witam Cię serdecznie w gronie obserwatorów mojego bloga i bardzo dziękuję za zaproszenie do Candy i oczywiście się zgłaszam z chęcią udziału!:))

    Lubię jesień ponieważ lubię się otulić ciepłym sweterkiem. Jesienne kolory działają na mnie uspokajająco. Uwielbiam spacerować po parku wśród szeleszczących liści i lubię się schylać po kasztany. Z kasztanów mogę pasjami robić ludziki a do tego przyjemnie jest je sobie ot tak potrzymać w dłoniach. Nawet jesienna plucha ma dla mnie swój urok. Siedzieć w domu i wdychać zapach deszczu a przy tym delektować się deszczową serenadą o parapet...to jest to:) Jesień to właściwie moja ulubiona pora roku obok upalnego lata na plaży.

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 13 obserwator to ja . Mam nadzieje że nie pechowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc co lubię w jesieni? Że jesteśmy coraz bliżej zimy i śniegu , a z drugiej strony nie lubię jej bo kończą się wakacje .

      Usuń
  9. Witaj:-) zgłaszam się do udziału w tej zabawie:-) Lubię jesień za to, że jest tak dużo kolorowych liści a nie lubię jak jest deszczowo, pochmurno i ponuro... pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopisuję się do zabawy, oczywiście:) Biżuteria piękna i kusi mnie ogromnie :) A jesień lubię za kolor liści na drzewach. I to by było tyle... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zg się lubie w jesieni kolory barwy itp a nie lubie deszczu dodałam baner do zakładki dostepne reklamy na moim blogu : http://my-style-on-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołączam do udziału w candy :-)
    Jesień lubię za to, że bywa piekna , ciepła i kolorowa. Ale jednocześnie też jej nie lubię, za to że bywa zimna i że coraz bliżej zimy, której nie lubię... Pozdrawiam
    http://myszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz cudne rzeczy :-)Na candy oczywiście się zapisuję :-)Uwielbiam wszystko co związane z filcem :-) a co do jesieni- to uwielbiam ją za kolory(to są moje kolory ),uwielbiam z dziećmi chodzić po parku, słyszeć szelest liści pod nogami , no i oczywiście najlepsza zabawa- tarzanie się w stosach liści a potem obrzucanie się nimi :-) Bosko, już nie mogę się doczekać jesieni :-)
    beciahafciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się też dołączam do zabawy. Jak ja lubię słodkości. A jesień uwielbiam za kolorowe liście klonów, kasztany zbierane do kieszeni, świeże orzechy które znajduję idąc do pracy i nawet jesienny deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się po cudowne nagrody :)
    dominika.98b@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i zostanę u Ciebie na dłużej :) Uwielbiam jesień:
    * za jej cudne kolory,
    * za bogactwo warzyw i owoców, (dumne czerwone pomidory łapiące promyki słońca, rude marchewki prezentujące swoje zielono pomarańczowo żółte liście, zielone soczyste słodkie winogrona o obłędnym zapachu, rozpływające się w ustach dojrzałe żółte gruszki, słodziutkie fioletowe śliwki chętnie wpadające do koszyka, dostojne panie cukinie i czerwieniące się papryczki chili :))
    * za cudne zapachy przetworów przygotowywanych na zimę,
    * za przepiękne pokryte rosą pajęczyny,
    * za chłodne rześkie poranki,
    * za otulenie swetrami, chustami,
    * za ogrzewanie aromatyczną herbatą z dodatkiem soku malinowego.
    Tak dużo od niej dostajemy dlatego warto ja polubić :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na niebieskie candy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. witam z przyjemnością dołączam się do zabawy:)
    Lubię jesień za kolory: brązowe, pomarańczowe, złote i ogólnie przepiękne...za grzyby w lesie, jarzębinowe korale,żołędziowe ludziki... i za to że jest tak cudnie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej :D a co tam! :D też dołącze do zabawy! :D

    Jesień lubię za to, że jest pretekst do tego, aby rozpalić ogień w kominku i usiąść przed nim z ukochaną osobą i kubkiem gorącego kakao! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, z miłą chęcią się dołączę. :D
    Za co lubię jesień? Za to, że jest tak piękna i kolorowa. Za grzyby w lesie, które uwielbiam zbierać. ;) Za bogactwo owoców i warzyw, a także pysznych i zdrowych orzechów. Za możliwość spaceru po parku zbierając kasztany i słysząc szelest liści pod stopami.

    olapoczta97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Urzekl mnie ten szaro-czerwony komplecik wiec stane w kolejeczce (choc szczescia to ja nie mam ale bede probowac)
    A jesien to lubie tylko za babie lato i piekne zlote liscie w ktorych cudownie jest sie poturlac (pomimo wieku) tak dla relaksu czasem dobrze stac sie dzieckiem. No i cieply deszczyk jesienny jeszcze jest ok ale w umiarkowanych ilosciach "0)
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się w kolejce:)
    Uwielbiam jesień, ale tylko ciepłą, bezwietrzną z kolorowymi listkami, kasztanami i babim latem:)
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się i ja, ponieważ jesienią pada deszcz, dużo deszczu=) a ja kocham deszcz i dostaje wtedy tzw głupawki, a do tego ta paleta barw na roślinach.

    Pozdrawiam
    Kasiek

    http://kasiekbloguje.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie wezmę udział :)
    Jesień lubię tylko wtedy jak jest ciepło, kiedy promienie słońca otulają kolorowe liście, kiedy pachną winogrona i szarlotka z cynamonem ;)
    Pozdrawiam
    yagoshkaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj, jestem tutaj po raz pierwszy, ale myślę, że pozostanę na trochę dłużej, dlatego poobserwuję. Jesień bywa różna czasem piękna czasem nudna, bo szara i brudna. Jeśli jednak świeci słonko, tak jak dzisiaj, od razu przyjemniej robi się na duszy. Spacerować można dłużej i podziwiać piękne kolory.
    Pozdrawiam
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja staję w kolejce po te cudeńka i dodaję blog do obserwowanych.
    Jesień lubię za zapach jabłek i cynamonu, który unosi się w całym moim domu, kiedy zamykam w słoikach wspomnienie słonecznych wakacji.
    Banerek zaraz wstawiam na:
    http://tuskulum-riannon.blogspot.com/

    Jeśli pozwolisz, zaproszę Ciebie i Twoje czytelniczki na moje candy:
    http://korzystne-zakupy.blogspot.com/2012/09/candy-na-powitanie-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię jesień za pachnące jabłka w sadzie, za ostatnie ciepłe dni, za możliwość skakania po kałużach :)
    Nie mam bloga, mój e-meil: malgorzatkalibera@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Przygotowałaś dla nas super prezent :).

    Jesień lubię za jej kolorystkę, a nie lubię za śliskie liście gdy popada deszcz i można fiknąć fikołka ...

    OdpowiedzUsuń
  30. biorę udział ;]
    http://czarnamiki.blogspot.com/
    obserwuję jako: Miki88
    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie wezmę udział :) Przy okazji zapraszam na moje CANDY http://pearllart.blogspot.com/2012/09/moje-candy-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  32. I really like, I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam: http://domowakuchnia.blox.pl/html

    Jesień uwielbiam, to moja ulubiona pora roku! Lubię ją za wrześniowe słońce i szeleszczące pod nogami liście, za kłujące i błyszczące kasztany, za babie lato i ostatnie smaki lata zamykane w słoikach na zimę, za długie wieczory z robótką w ręku i wielką bliskość z rodziną zebraną przy rozgrzewającej zupie czy aromatycznej herbatce z konfiturą z pigwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się :)
    modawedlugkasi.blogspot.com
    obserwuję jako: Kasia
    banerek oczywiście zamieściłam na moim blogu :)
    Jesieni nie lubię, ponieważ jest zapowiedzią zimy, a tej ja nie znoszę. Chociaż taka jesień jak teraz we wrześniu całkiem mi się podoba. Jest cieplutko i wkoło tyle kolorowych liści :)

    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Dołączam do zabawy.

    Jesień - kojarzy mi się z opadającymi liśćmi, wśród których przyjemnie się spaceruje. Ale te same liście opadające, np. wokół domu już zmuszają do dodatkowej pracy - i wtedy już nie jest to takie przyjemne. ;)

    Obserwuję jako: Alicja M.
    Notka i banerek: http://my-candys.blogspot.com/2012/10/ja-artystyczne.html

    OdpowiedzUsuń