sobota, 8 września 2012

Lato w standardzie

Witajcie!

Zauważyłam, że powoli zaczynacie pisać o tym, że u was zimno i pochmurno. No cóż, jesień powoli wdziera się na nasze podwórka. Ja postanowiłam jednak zatrzymać jeszcze chociaż odrobinę lata. Stąd korale żółto czerwone z kulek filcowych.

Chociaż lubię eksperymentować, dodawać nowe elementy i wydziwiać to postanowiłam, że te korale będą standardowe i bez udziwnień :) 

Jednak czekają już na mnie kulki  i wełna w iście jesiennych kolorach. Potworzę, potworzę i zobaczymy co wyjdzie :)



Przypominam o moim CANDY. Zapraszam serdecznie :)

Witam Cię koleżanko z bloga http://my-style-on-the-world.blogspot.com

Udanego weekendu dziewczynki!


6 komentarzy:

  1. Jaka gorąca kolorystyka, może lato jeszcze do Nas wróci

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z tym zatrzymaniem lata i piękne koraliki, pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tam jesień wcale nie przeszkadza, ale przecież lato jeszcze jest! Babie lato - najfajniejsze, bo już upałów nie ma i światło się miłe robi... :) A te korale mnie się właśnie z tą porą kojarzą - jeszcze letnie, ale też już jesień zapowiadają tym pomarańczem :) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te twoje wyroby, widziałam takie w sklepach- a ty masz lepsze od nich, widać na pierwszy rzut oka.. Takie profesjonalne, choć handmade'owe, a nie maszynowe ;P
    A u mnie lato! Prawie 30stopni, cudownie .... ;D


    http://modelinowy-potworek.blogspot.com

    PS: Dzisiaj założyłam nowy blog! Pamiętasz mnie? To ja, ta co miała blog o modzie na wp (www.super-syreny.bloog.pl) a lepiła z modeliny. Teraz założyłam swój blog jako modeliniarka i stawiam pierwsze kroki! Zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne korale!!! Bosssskie wręcz :)

    OdpowiedzUsuń