wtorek, 4 września 2012

Komplet turkusowo brązowy oraz wyróżnienia

Ostatnio turkus zagościł w moich pracach. Kupiłam piękną wełnę w tym kolorze i nie mogłam się oprzeć. Wraz z Adrianem narobiliśmy sporo kulek.

O to jest. Wynik mojej dzisiejszej pracy, a raczej jej część, bo sporo biżuterii powstało. Resztę pokażę innym razem.











Po za tym dostałam ostatnio dwa wyróżnienia. Jedno z happyafterblog.blogspot.fr a drugie z isaveta.blogspot.com. Jestem prze szczęśliwa, że ktoś mój blog docenia. Staram się, żeby moje prace się podobały.





Według zasad powinnam przekazać wyróżnienie dalej, 5 osobom, które nie mają 200 obserwatorów.

1. www.autyzmdzienpodniu.blogspot.com - Za to, że jest dla mnie inspiracją. Uwielbiam czytać posty na tym blogu. Zresztą w zakładce "Zajrzyj do Józka" napisałam coś więcej na ten temat. Polecam, zajrzyjcie :)

2. www.starepianino.blogspot.com - Gosia właściwie jest ze mną od początku (tak, tak wiem że mój blog nie ma nawet pół roku). Zawsze skrobnie jakieś miłe słówko co by pracować dalej się chciało :)

3. www.chatazodzysku.blogspot.com - Kot, bo uwielbiam koty :) A po drugie spodobało mi się robienie czegoś z niczego.

4. www.modelindesign.blogspot.com - Wspaniałe i bardzo dopracowane modelinowe rzeczy. Polecam!

5. www.sabciahandmade.blogspot.com - Za koralikowe plecionki, które podziwiam a niestety jeszcze nie nauczyłam się ich robić :)


Z czystym sercem i sumieniem mogę polecić wam te 5 blogów. Zawsze zaglądam na wszystkie blogi, które obserwuję.

To będzie na tyle. Biorę się do dalszej pracy, bo koraliki, kulki, filc i pistolet na gorący klej czekają :D

Pozdrawiam!





11 komentarzy:

  1. Połączenie brązu (tego właśnie brązu) z turkusem jest świetne! Ja też dałam się ostatnio uwieść turkusowi (to pewnie wszystko wina morza;) ).

    Dzięki za wyróżnienie. Takie do kwadratu to już radocha nie do wypowiedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, może i o to chodzi. W końcu spędziłam 10 dni nad morzem :)

      Usuń
  2. I ja uwielbiam turkusy, zwłaszcza w szafie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to nie mam nic turkusowego :) Dopiero od niedawna zachwycam się tym kolorem.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech ze zmęczenia nie umiem po polsku pisać dobrze. No to jeszcze raz :) Komplet śliczny :) Wełnę sama zakupiłam i będę próbować czy to dla mnie technika ;) Tylko że problem jest bo wełna przyszła z milionem innych rzeczy w paczce i nie wiem w co ręce wsadzić mam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka to godzina, że powinno się iść spać, ale złammy tę zasadę :) Ja właśnie zabieram się za biżuteriowanie... zobaczymy ile wysiedzę :) A wełna to fajna sprawa, wystarczy wyobraźnia i trochę praktyki bo na początku robienie kulek idzie powoli (przynajmniej ja musiałam wejść w wprawę).

      Usuń
  5. śliczna bransoletka dziękuję za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki świetnie dobrane:))I dziękuję bardzo za wyróżnienie, miłego dnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje za wyróżnienie :D

    komplet bardzo mi się podoba, a beżowe korale -super!

    OdpowiedzUsuń
  8. o jak miło! strasznie fajnie jest tu zajrzeć i zobaczyć mojego Józka u Was. Jak gość, w dodatku wyróżniony!

    OdpowiedzUsuń