niedziela, 23 września 2012

Czerwono - siwo mi...

Witajcie serdecznie!

Dzisiaj mam wam do zaprezentowania komplet czerwono - siwy. Zakochałam się w tych małych czerwonych koralikach i teraz dodaję je gdzie tylko mogę :) Powoli zużywam zapasy filcowych kulek, więc niedługo trzeba będzie dorobić. Powstają też filcowe kwiatki do nowego projektu, ale o tym innym razem.







A na koniec jeszcze wspaniały prezent od Najra-art. Pachnące świeczki i kolczyki. Ta kobieta bez niczego obdarowała mnie tymi wspaniałościami. Tak po prostu...i jak tu nie wierzyć w bezinteresowność?


Świeczki stoją na parapecie, ale na razie szkoda mi je wypakować :)
Miało być więcej zdjęć, ale światło nijakie.

Witam Olę i Trojandę na blogu!




5 komentarzy:

  1. Znów się jarzębinkowo zrobiło:) Lubię te klimaty:)) Wyobraź sobie, że dziś po drodze na pchli targ właśnie mijałam jarzębinę. Prawie mi oczy wypadły i się poturlały po chodniku, bo tu w okolicy, jarzębina to rzadki widok.

    Ale fajne kolczyki i świeczki też fajne! Idę na stronę do Najra-Art popatrzeć, co w literkach piszczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idź, idź...Dziewczyna nie dość, że sympatyczna to jeszcze ładne rzeczy tworzy :) U mnie jarzębina to też rzadkość niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dobrane kolorki:))Piękny prezent dostałaś. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękniutkie kuleczki :) U mnie jarzębina przed blokiem rośnie o dziwo ;) Ciesze się że prezent się podoba. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik przepiekny!!!! Polaczenie szarego z czerwienia - super!!!!
    A otrzymany prezencik tez bardzo fajny!!!!

    OdpowiedzUsuń