piątek, 17 sierpnia 2012

Wygrane Candy :)

Witajcie!

Jakiś czas temu pisałam, że nie mam szczęścia do Candy. W ogóle nigdy nie miałam szczęścia w grach losowych. A tu proszę taka niespodzianka. Wygrałam Candy herbaciane u Emilii. Dostałam wspaniałe prezenty. Bardzo Ci dziękuję, wspaniale jest dostać tak cudowny prezent. I pomyśleć, że zupełnie obca mi osoba napewno włożyła w to tyle serca.


W związku z tą zaskakującą informacją postanowiłam zrobić własne Candy także szykujcie się. Będzie prawdopodobnie biżuteria i jakiś dodatek. Mam kilka pomysłów :) Mam nadzieję, że po moim urlopie już będzie można wziąć udział w mojej zabawie.

A teraz przentacja mojej wygranej. Zdjęcia są średnie bo robione wczoraj około godziny 23, ponieważ dopiero o tej porze wróciłam do domu z pracy. a rano znowu na 12 godzin, więc czasu mało a nie mogłam czekać ze zrobieniem zdjęć...chyba rozumiecie :)

Pięknie zapakowane (tak w ogóle nie lubie marnotractwa więc wstążki i papier sobie zatrzymałam...nawet folia bąbelkowa się przyda :)


Piękna herbaciarka...



...a w niej pachnące herbaty.



Przecudna ramka



I na koniec czekolada, której jeszcze nigdy nie jadłam, ale czeka na odpowiednią okazję :)



Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję. Sprawiłaś mi tyle radości i w końcu przestałam myśleć, że mam pecha :)



Jeszcze jedno, mówi się, że szewc bez butów chodzi. W moim przypadku to przysłowie jest jak najbardziej trafione. Mam dużo zrobionych przeze mnie korali, kolczyków, bransoletek, wisiorków, broszek, ale nic nie mam dla siebie. Więc w końcu weszłam w posiadanie jednej bransoletki (Szczerze wyszła trochę za ciasna, dlatego postanowiłam ją sobie zabrać, bo na prezent czy sprzedaż chyba się nie nadaje). Spodobał mi się ten fason (płaskie ruloniki z filcu), już niedługo inne kolory, ale tym razem do obdarowania i sprzedania :) Uf...ale się rozpisałam.



Dziękuję za przeczytanie całego posta :) Pozdrowionka!

3 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej, ja też bardzo długo nie miałam szczęścia w takich zabawach. Czekam na Twoje Candy:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zapachniało dobrą herbatką, piękne candy.

    OdpowiedzUsuń