środa, 1 sierpnia 2012

Notesik

Witajcie!
Zastanawiałam się czy w ogóle pokazywać to co wyszło spod moich rąk, bo nie będę kłamać, nie jestem zadowolona z efektu. Jednakże jest to moja pierwsza próba i liczę na wyrozumiałość :) Obiecuję, że następne będą bardziej efektowne...no, ale do rzeczy. Na blogu Ani znalazłam kurs na malutki notesik. Zauroczyłam się nim i postanowiłam go zrobić. Wbrew pozorom nie jest to takie proste, ponieważ wystarczy źle odmierzony bok i wszystko wychodzi krzywo (co wystąpiło chyba w moim przypadku). Nie jestem jednak tym zrażona, bo uważam, że ćwiczenie czyni mistrza, więc i wy poćwiczcie a tym czasem o to mój twór :)


Zdjęcia takie sobie, ale pożyczyłam aparat i został telefon.


Ostatnio jadąc samochodem zauważyłam przepiękną tęczę...ba!...podwójną tęczę! Zobaczcie, że jest jedna nad drugą :)



Trzymajcie się ciepło!




1 komentarz:

  1. Notesik bardzo ładny, mi się podoba:))Tęcza robi wrażenie, pozdrawiam gorąco:))

    OdpowiedzUsuń