wtorek, 14 sierpnia 2012

Marynarski komplet i wyróżnienia

Witajcie!

Wczoraj poczyniłam marynarski komplet. Kiedyś pokazywałam same korale, jednak dziś zrobiłam zupełnie nowe, trochę inne, ale podobają mi się :) Do tego bransoletka i kolczyki.









Jak zrobię lepsze zdjecia to komplet pojawi się na Allegro, Agrafce i Artillo.

Tymczasem dostałam wyróżnienie od Gosi. A właściwie dwa wyróżnienia :) Dziękuję!








Powinnam napisać 7 zdań o sobie tak? Hmm... Nie umiem pisać o sobie, ale spróbuję.


Jestem pedantką z zapendami do nerwicy natręctw :) Jednak wyjątkiem jest kiedy coś tworzę. Wtedy wstążki, filc, koraliki i inne są wszędzie.

Uwielbiam spędzać czas z moim Ukochanym, to dla mnie najlepsza rozrywka.

Nie lubię imprezować, jestem domatorką.

Bardzo lubię oglądać filmy.

Mam milion pomysłów na minutę co często skutkuje tym, że nie zrobię wszystkiego co zaplanowałam z braku czasu i to mnie denerwuje.

Kocham jeść.

Ciąglę uczę się powstrzymywać nerwy.


Powinnam wyróżnić 10 blogów jednak mam tylko 8 obserwatorów jak narazie z czego jeden to Gosia, która dała mi te wyróżnienia, jednakże zawsze zaglądam do wszystkich moich oglądających i z czystym sercem mogę wyróżnić całą siódemkę :) Zapraszam po odbiór wyróżnienia.


To byłoby na tyle. Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Biżuteria jak zwykle zachwycająca. Ja również jestem domatorką, lubię filmy i lubię jeść:))Mamy trochę wspólnego:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń