poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Korale na zamówienie

Witam was serdecznie!

Ostatnimi czasy mam przypływ weny. Niedługo postaram się pokazać wam moje twory, które stopniowo powstają. Muszę zrobić im sesję, a narazie pochmurno i zdjęcia wychodzą nijakie.

Czasem przeglądam internet lub patrze na przyrodę w poszukiwaniu inspiracji. Mam takie dni, że chcę coś stworzyć, ale wena gdzieś ucieka. Innym razem nie mam w ogóle czasu(tym bardziej, że pracuję po 12 godzin). Na szczęście więcej jest dni gdzie mam pomysł i chęci a ręcę same się rwą do pracy :)

Tymczasem korale zrobione na zamówienie.




Pierwsze tradycyjne z samych filcowych kulek.
Drugie również z filcowych kulek jednak pomiędzy nimi są małe posrebrzane kwiatuszki.

Nie mam coś szczęścia do Candy, ale planuję zrobienie własnego. Mam nadzieję, że będą chętni :)

Pozdrowionka przesyłam z całkiem pochmurnego Szczecina :)

1 komentarz:

  1. Korale piękne jak zwykle:))Czekam na Candy:))Chętnych na pewno będzie mnóstwo:))

    OdpowiedzUsuń