środa, 29 sierpnia 2012

Koniec urlopu, czas na pracę :)

Witam serdecznie!


To mój przed przedostatni dzień nad morzem jeśli tak to można nazwać. Piękna pogoda, ciepła woda, wspaniałe romantyczne wieczory...to wszystko sprawiło, że ten urlop był naprawdę udany. Mogę szczerze polecić Świnoujście, ponieważ nie ma tu aż tylu turystów co np. w Międzyzdrojach a widoki też są piękne :)

Powoli muszę wracać do codzienności, czyli do pracy, ale też do rękodzieła, które jest czystą przyjemnością. Przed wyjazdem kupiłam kilogram wełny czesankowej w różnych kolorach. Czeka na mnie w domu i już nie mogę się doczekać, aż ją użyję. Kupiłam też sporo nowych koralików :)

Mam już pomysł co będzie w moim Candy, więc zapraszam za jakiś czas do zabawy.

No a teraz kilka wakacyjnych zdjęć:

Powyżej pierwsze zdjęcie jakie zrobiłam zaraz po przyjeździe. Zdjęcie wędruje na wakacyjny konkurs do Gosi.



Statek :)


Fale rozbijające się o brzeg przy zachodzie słońca.



Zachód słońca w Świnoujściu jest naprawdę piękny.


Udało nam się trafić na naprawdę cudowną pogodę. Tylko raz padał deszcz.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i witam nową obserwującą :)




2 komentarze:

  1. Ale zazdroszczę Ci tego morza:)Wspaniałe zdjęcia, pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne widoki, muszę się tam kiedyś wybrać, pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń