środa, 22 sierpnia 2012

Bananowo kokosowy drink

Witajcie!

Jestem na urlopie, więc tym razem nie będzie rękodziełowo. Mam wam do pokazania drink, który nie dość, że jest bardzo bardzo dobry to jeszcze świetnie wygląda. 


Składniki:

- 60 ml malibu ( Ja daje bazilio, jest to odpowiednik malibu, ale dużo tańszy)
 - kostki lodu
- sok bananowy
 - kieliszek Blue Curacaco

Wykonanie:

Na dno wysokiego kieliszka wsypać lód, wlać malibu, sok i na koniec Blue Curacao.
Ważne, żeby trzymać się kolejności, wtedy będzie ładny efekt :) 

Nie miałam wysokich kieliszków, więc zrobiłam w zwykłych szklankach do drinków. Jeśli chcecie aby drink był bardziej alkoholowy dodajcie kieliszek wódki. Ja dodałam (a, że wódki nie lubię to jest to idealne dla mnie), ponieważ alkoholu w ogóle nie czuć. Drink jest dość gęsty. Naprawdę ładnie wygląda i ma delikatny smak :) 
Dziś wypiliśmy z Adrianem po jednym :D

Przesyłam gorące pozdrowienia z nad morza :)


5 komentarzy:

  1. oj fajnie te drinki wyglądają:))Mój mąż też ma na imię Adrian:)Pozdrawiam i życzę udanego urlopu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja o drinkach teraz nie mam co myśleć:)ale jak już będę mogła, to taki sobie wyprubuję,bo malibu lubie i wogole wszystkie składniki trafiaja w moj gust:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mniaaaaammmmm, wygląda smakowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, mniam pewnie po takim drinku upiłabym się szybko już ponad rok nie piłam alkoholu i zanosi się jeszcze trochę, że nie wypiję. Ale mam pomysł na wersje bezalkoholową tego drinka.
    A wygląda świetnie (chyba jako była barmanka mogę się tak wypowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jeśli była barmanka pisze, że ładnie wygląda no to dziękuję :) A bez alkoholu też super (ja nie lubię się upijać, zresztą mam słabą głowę :D Jeśli chcesz to napisz swój pomysł, chętnie wypróbuje :)

      Usuń