sobota, 21 lipca 2012

Zaprzyjaźniona z szydełkiem

Witajcie!
Chciałabym pokazać wam kilka moich szydełkowych prac do zawieszenia gdziekolwiek i jakkolwiek. Nie jest tego dużo, ale dopiero się uczę. Jednakże myśle, że jak na pierwszy raz (poza serwetką, o której pisałam, ale to było jakiś czas temu) to nie wyszło źle. Jak myślicie?


Kwiatki, które miały być motylkami, ale w tej wersji bardziej mi się podobały :)


 


Serduszka





I wszystko razem dla zobrazowania :)




Spokojnego wieczoru :)



4 komentarze:

  1. Ładnie to wszystko wygląda:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu! Mam nadzieję, że nie stanę w miejscu i wykombinuję coś jeszcze :)

      Usuń
  2. Praktyka czyni mistrza.Ja jestem samoukiem nie wszystko rozumię z znaków graficznych, ale się nie poddaje i dłubie.
    Pozdrawiam i uśmiech zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak narazie uczę się na tutorialach zamieszczonych na youtube :) Bardzo pomocne bo ze znaków graficznych nie daje jeszcze rady. Pozdrowionka :)

      Usuń