piątek, 20 lipca 2012

Tygrys i tęczy ciąg dalszy :)

Witajcie moje drogie!

Dziś będzie dość długi post, ponieważ ostatnio jestem na etapie tęczy. Jakiś czas temu pokazywałam wam kolczyki i wisiorek. Teraz powstał cały komplet. Mam nadzieję, że podoba wam się moja tęczowa gorączka :)


Komplet:





Naszyjnik z filcowych kwiatków, taki trochę hawajski :)






Bransoletka:



Kolczyki:



Kolczyki i bransoletka razem:




A na koniec przesympatyczne zdjęcie przekochanego kotka Tygrysa :) Kot jest mojego Adriana. Uwalił się na kable i pięknie pozował do zdjęć. Zrobiłam mu ich chyba z 20.




Dziękuję za uwagę i życzę spokojnego weekendu :)


3 komentarze:

  1. Ale piękna i kolorowa biżuteria:) i kotek sympatyczny. Jak możesz to usuń weryfikacje obrazkową, będzie łatwiej dodawać komentarze. Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kotek jest starsznie przytuliński :D a weryfikacja już usunięta :)

      Usuń
  2. Naszyjnik jest cudowny, kolory i kwiatki bardzo mi się podobają, dziekuje za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń