poniedziałek, 16 lipca 2012

Tęczowo i jajowo

Wczoraj jak wracałam z pracy ( a była to godzina po 20) ujrzałam piękną tęczę. W ruchu, ale jakoś zrobiłam jej zdjęcie :) Oczywiście kolory były wyraźniejsze.



 

Dzięki niej powstał pomysł zrobienia tęczowego kompletu. Chciałam zrobić bransoletkę, ale zabrakło mi kulek w niektórych kolorach a przyznam, że dzisiaj jakoś nie mam weny na ich robienie, więc powstały kolczyki i wisiorek.



Ponadto zainspirowana postem Marty zrobiłam kolczyki jajowe. Co o nich myślicie? :)


I na koniec kwiatek okrasany kropelkami wody. Wczoraj zrobiłam mu zdjęcie. No nie mogłam się powstrzymać :)


Dotarłyście tu? To dziękuję za wytrwałość. To idę zbierać resztki filcu i trzeba coś zjeść :)

Pozdrowionka!





4 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia i prace też pomysłowe:)) Śmieszne jajkowe kolczyki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jaja;) i tęczowe kolorki też piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękną biżuterie robisz,zapraszam na mojego nowego bloga:-) pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń