piątek, 6 lipca 2012

Lato w Szczecinie :)

Dziś była przepiękna pogoda. Słońce świeciło cały dzień i było 31 stopni. Oczywiście wybrałam się na spacer z Ukochanym i chociaż napociłam się co niemiara to mogę stwierdzić, że uwielbiam takie dni.
Niestety nie wzięłam aparatu co jest nauczką na przyszłość, więc użyłam telefonu i napstrykałam trochę zdjęć. Wyszło ich bardzo dużo, ale wybrałam kilka, żeby wam pokazać, że korzystam z tych ciepłych dni póki są, bo u nas wiadomo jak to z pogodą jest :) Wczoraj np lało i była burza a dzisiaj...

Pod lupę wzięłam owady gdyż tam gdzie poszłam było ich pełno. Jedne pozowały inne uciekały :)

Konik polny, chwilę później już go nie było :D





A ten za to pozował mi chyba z 10 minut. Chodziłam w około a on nie uciekał, gdybym tylko miała aparat, ale i tak wyszedł całkiem ładnie :)




Te było najtrudniej złapać :)



Biedroneczka, no musiała być!


I na koniec takie o, bo mi się podobało :D


Mam nadzieję, że słońce szybko nas nie opuści :) Spokojnej nocy wszystkim życzę!
Przy okazji pozdrawiam wszystkich odwiedzających, fajnie, że jest was coraz więcej :)




2 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia, ja też bardzo lubię fotografować przyrodę i staram się wszędzie zabierać aparat:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się staram, ale niestety nie zawsze da się zabrać aparat, wtedy na pomoc przychodzi telefon :)

      Usuń