czwartek, 12 lipca 2012

Kilka sztuk korali

Jak wiecie moim "konikiem", że tak to ujmę są korale z kulek filcowych. Fakt faktem nie robiłam ich już jakiś czas bo ćwiczę nowe techniki :) Jednak postanowiłam pokazać wam kilka sztuk tych, które zrobiłam jakiś czas temu.
Napiszcie co myślicie, będzie mi bardzo miło :)

Przy okazji...jestem ogromną fanką oglądania filmów. Uwielbiam zasiąść wieczorem z Adrianem i obejrzeć coś ciekawego. Ostatnio bardzo przypadł mi do gustu film INCEPCJA. Polecam z całego serca szczególnie osobom lubiącym thrillery.

GOSIU witaj w moich skromnych progach!









Planuję dorobić do nich kolczyki i może jakieś bransoletki co by komplecik powstał :D

Miłego dnia życzę!



3 komentarze:

  1. Z tej trójki najbardziej mi przypadła do gustu ta z wielokątami chyba drewnianymi :) piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) W moim rankingu też należy do czołówki.

      Usuń
  2. Lubię czerwień, więc mnie również w oko wpadła ta w całości czerwona z drewnianymi elementami :)

    OdpowiedzUsuń