wtorek, 17 lipca 2012

Bransoletkowo

Witam was moje drogie blogowiczki. Cieszę się, że liczba odwiedzin przekroczyła już 200! Bloga mam dopiero około miesiąc, ale zdążyłam już poznać kilka naprawdę miłych osób i zupełnie wpaść w ten wir blogowania, co sprawia mi ogromną przyjemność :)

Witam Cię Aniu!

Dość gadania, czas pokazywania. Więc prezentuję dziś kilka sztuk bransoletek, które były robione stopniowo. Mam ostatnio jakąś manię robienia bransoletek :D

A słonecznikowy komplet wciąż czeka na publikację. Może w tym tygodniu uda mi się zrobić kilka zdjęć.

Na gumce z filcowych kulek:


Na gumce, filcowe kulki i koraliki w kolorze perłowym:




Z kwiatkiem z płatów filcowych (niestety zdjęcie nie oddaje jej uroku a moim zdaniem jest naprawdę ładna):




Taka na sznurku. Ciasno wchodzi, ale naprawde ładnie wygląda:




Z harmonijkowymi zawijańcami:



I na koniec jedna z moich ulubionych. Wygląda bardzo ładnie na ręku, już ją raz prezentowałam, ale nie mogłam się oprzeć, żeby nie umieścić jej w bransoletkowym poście :):






4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziekuję...ja właśnie przed chwilą zaglądałam do Ciebie :)

      Usuń
  2. Piękne bransoletki robisz, masz do tego talent:-) pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :)

      Usuń